Op 06/02/2018 heb ik een mail gestuurd aan de Consumentenbond en vandaag een reactie terug ontvangen. Hieronder de reactie van de Consumentenbond.
“Geachte mevrouw H,
Hartelijk dank voor uw bericht over het vitamine B6 gehalte.
Fijn dat u de moeite wilde nemen om ons hierop te attenderen. Uiteraard heb ik uw bericht intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling, met het verzoek om hier met aandacht naar te kijken. Aangezien wij dagelijks vele meldingen over uiteenlopende onderwerpen ontvangen, kunnen we helaas niet garanderen dat uw melding direct tot een actie of publicatie zal leiden. Uw bericht biedt echter zonder meer een waardevolle bijdrage aan onze documentatie.
Ik wens u een prettige dag!
Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de afdeling Service & Advies. U bereikt ons op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur via telefoonnummer (070) 445 45 45.
Met vriendelijke groet,
Consumentenbond
J. P. (volledige naam verwijderd vanwege privacy)
medewerker Service & Advies”